تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو
سرخط خبرها

چالش مانچینی با دروازه‌بان تیم ملی عربستان

  • کد خبر: ۲۰۶۶۲۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
  • ۱
چالش مانچینی با دروازه‌بان تیم ملی عربستان
دروازه‌بان خط خورده تیم ملی فوتبال عربستان، مانچینی را به دروغگویی متهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فوتبال عربستان همچنان درگیر حواشی پس از اعلام لیست نهایی روبرتو مانچینی برای حضور در جام ملت‌های آسیا است. این مربی ایتالیایی روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی با عمان اعلام کرد که سه بازیکن این تیم به نام‌های سلمان الفرج، نواف العقیدی و سلطان الغنام از حضور در تیم ملی کشورشان خودداری کرده‌اند.

این در حالی بود که خبرنگاران سعودی بار‌ها در زمان نشست خبری روبرتو مانچینی را به چالش کشیدند و در دقایقی هم با سرمربی ایتالیایی عربستان درگیری لفظی پیدا کردند تا این موضوع امروز به تیتر یک رسانه‌های ورزشی قطری تبدیل شود.

این ماجرا بازتاب زیادی در کشور عربستان داشت و با حمله به بازیکنان یاد شده، آن‌ها را بابت عدم حضور در تیم ملی مورد سرزنش قرار دادند. سلطان الغنام با انتشار چند توئیت در صفحه شخصی خود، به این موضوع واکنش نشان داد و نواف العقیدی نیز متن بلندی را در این زمینه منتشر کرد.

العقیدی از طریق حساب کاربری خود در توییتر پاسخ داد: نمی‌خواستم در این شرایط سخت قرار بگیرم که مجبور شوم دفاع از خودم را انتخاب کنم یا اولویت دادن به منافع عمومی تیم را. می‌خواهم نکته اصلی و مهم‌تر از همه را روشن کنم تا همه بدانند هر بازیکنی در دنیا این آرزو را دارد تا بتواند افتخار نمایندگی از کشورش را به دست بیاورد چه برسد به کسی که برای رسیدن به این رویا، تلاش کرده است. من در اختیار تیم ملی عربستان هستم و هر اتفاقی که بیفتد، همین طور خواهم ماند.

او اعلام کرد حرف‌های مانچینی نادرست است و گفت که این سرمربی ایتالیایی پس از بازی دوستانه برابر لبنان با او صحبتی نکرده تا زمانی که نامش را از فهرست حضور در جام ملت‌های آسیا خط زد.

دروازه‌بان النصر گفت: از آنجایی که من یک بازیکن عربستانی هستم، به تیم ملی کشورم و بازی مهمی که امروز (مقابل عمان) دارد اهمیت می‌دهم، در نتیجه به سود تیم ملی کشورم است که پس از پایان حضور در جام ملت‌های آسیا، در مورد جزئیات اتفاقات رخ داده صحبت کنم. امیدوارم این موضوع پس از کسب قهرمانی در آسیا که مدت‌هاست دور از دسترس کشورمان است، رخ دهد.

العقیدی افزود: با آرزوی بهترین‌ها برای تیم ملی و همبازیانم و کسب مقام قهرمانی. پس از پایان این مسابقات و برای روشن شدن همه مسائل و ذکر جزئیات، بازخواهم گشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی جلالوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
روبرتومانچینی انقدرمربی بزرگ وسرشناسی است که هرتصمیمی بگیردبایدبه آن اطمینان کردواحترام گذاشت???
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->